Klachtenprocedure

In haar dienstverlening en optreden houdt Aberfeld International Vermogensbeheer zoveel als mogelijk op zorgvuldige wijze rekening met de belangen van alle relaties. Het is evenwel niet uit te sluiten dat u als relatie niet tevreden bent over de dienstverlening of optreden.

Aberfeld International Vermogensbeheer hecht veel waarde aan een zorgvuldige en transparante behandeling van klachten van relaties. Klachten van relaties worden behandeld overeenkomstig dit reglement.

INDIENING KLACHT

Het is van belang dat een klacht zo spoedig als mogelijk wordt ingediend. Hoe langer u daarmee wacht, des te moeilijker zal het zijn om alle informatie te achterhalen die nodig is om de klacht zorgvuldig in overweging te nemen.
Klachten kunnen schriftelijk of per e-mail ter attentie van de klachtfunctionaris worden ingediend bij:

Aberfeld International Vermogensbeheer, Wilhelminapark 17G, 2012 KB Haarlem
info@aberfeld.nl
Bij indiening van een klacht dient u een omschrijving van de klacht te geven, uw naam- en adresgegevens, telefoonnummer en uw e-mailadres. Deze gegevens en de correspondentie die naar aanleiding van de klacht wordt gevoerd, worden geregistreerd door Aberfeld International Vermogensbeheer.

BEHANDELING VAN DE KLACHT

Uw klacht wordt behandeld door de klachtfunctionaris. U krijgt van ons per e-mail ontvangstbevestiging van uw klacht. Vervolgens is ons streven om elke klacht binnen tien werkdagen te beantwoorden.

Indien voorzienbaar is dat de beantwoording binnen tien werkdagen niet haalbaar is, zal de klachtfunctionaris u daarover berichten en aangeven wat de reden van de vertraging is en binnen welke termijn beantwoording zal plaatsvinden. Deze termijn zal in principe niet langer zijn dan zes weken.

Voor de afhandeling van de klacht kan de klachtfunctionaris u eventueel verzoeken nadere informatie te verstrekken. Nadat uw klacht door de klachtfunctionaris in overleg met de directie van Aberfeld International Vermogensbeheer is besproken en de klacht in verhouding tot uw argumenten is beoordeeld, informeert de klachtfunctionaris u schriftelijk en gemotiveerd over het standpunt van Aberfeld International Vermogensbeheer.

UW REACTIE

Indien u zich niet kunt vinden in het standpunt van Aberfeld International Vermogensbeheer, kunt u daarop vanzelfsprekend reageren. Die reactie dient binnen zes weken in het bezit te zijn van de klachtfunctionaris. Die zal opnieuw en in overleg met de directie van Aberfeld International Vermogensbeheer uw reactie beoordelen. Uw reactie zal worden beantwoord op de wijze en termijn als hierboven is beschreven.

Indien u binnen zes weken niet heeft gereageerd, wordt u geacht akkoord te zijn gegaan met het standpunt van Aberfeld International Vermogensbeheer.

EVENTUELE VERVOLGPROCEDURE